Gyógyulás a diabéteszből

Cukros Bácsi

Cukros Bácsi

A környezet hatása

2019. május 31. - Josagos

Hazamentem, elmondtam otthon, hogy cukorbeteg vagyok, és ettől nagyon öregembernek érzem magam. Apa szerint ez természetes, az egész családom ilyen, fogadjam el, ez egy folyamatosan súlyosbodó betegség, de sokáig lehet vele élni, csak rendesen kell enni a gyógyszereket. 
A feleségem szerint biztos kitalálok valamit. A második út mellett döntöttem. Ahogy kiértem kies spanyol rezidenciámba, két éjjelen át túrtam a netet, hogy megértsem, mi ez a betegség, hogyan alakul ki, hogyan lehet együtt élni vele, és arra is kerestem a választ, hogy vissza lehet-e fordítani. 

18 alkalommal mértem magam a megérkezésemet, és a diétám elkezdését követő második héttől. Ebből a sorozatból 5 olyan eredményem volt, ami enyhe inzulin-rezisztenciára utal, a többi teljesen normál ámbár a normálnak a felső része jellegű cukorszint volt, láthatólag meg lehet félemlíteni a betegséget, és elszalad :)
Ez azért érdekes, mert az orvosnál mért, vérvételből származó eredményeim nem is nagyon kezdő cukorbetegségre utaltak. 
Ettől még nem vagyok gyógyult, semmilyen mérésem nincs az inzulin-szintemről, se arról, hogy sok szénhidrátot hirtelen elfogyasztva hogyan reagálnék. Az mindenesetre biztató, hogy az általam kitalált - és a javaslatoknak nagyon jelentősen ellentmondó - diétával elfogadható szinten tartom a betegséget.

Akkor lesz igazolt a gyógulásom, ha a következő feltételek teljesülnek: 

  • a 4,0 - 6,1 éhezési cukorszintem az esetek 80%-ában az 5-5,5 sávban, vagy alatta legyen, és ne hagyja el soha a normál sávot felfelé
  • a 90 perces étkezés utáni szintem az 5,5-8,0 normál sávon belül a 6-7 sávon belül legyen 80%-ban és ne hagyja el soha a normál sávot
  • a terheléses vércukor-vizsgálati értékeim 2 órával a mérés után kisebb legyen, mint 7 (7,8-ig normális)
  • az inzulin mennyiségére utaló C-peptid értékeim is normális határon belül legyenek terheléses vizsgálatnál

 

Ha ezek együttesen teljesülnek, gyógyszer szedése nélkül, akkor pontosan úgy fogok üzemelni, mint egy nem beteg ember, így akár gyógyultnak is lehet majd tekinteni. Szerencsére a cukorbetegséget az állam gyógyíthathatlannak tartja, így életem végéig jár az adókedvezmény :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sugar-daddy.blog.hu/api/trackback/id/tr6014872256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása